Ο Δήμος Σητείας,
έχει θέσει σε λειτουργία υπηρεσία αποστολής
αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο μέσω SMS.
Ο
Δημότης (ο οποίος είναι εγγεγραμμένος χρήστης στην Ιστοσελίδα του
Δήμου) μπορεί να υποβάλει το αίτημα του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα
(SMS) στον αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΣΤ<κενό>[το αιτημά του].
Παράδειγμα SMS: ΔΥ ΣΤ πρόβλημα στο οδόστρωμα στην Κορνάρου.
Αμέσως μετά το αίτημα του θα πρωτοκολληθεί αυτόματα και ο δημότης θα λάβει απάντηση με τον κωδικό αιτήματος.
Στην συνέχεια το αίτημα θα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία ή υπάλληλο
του Δήμου προς διεκπεραίωση και όταν ολοκληρωθεί ο Δημότης θα
ειδοποιηθεί με SMS.
Ανα πάσα στιγμή ο Δημότης μπορεί να
ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του από την ιστοσελίδα του Δήμου (είσοδος χρήστη και μετά επιλογή «τα αιτήματά
μου») ή από το κινητό του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον
ίδιο αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΣΤ1<κενό>[τον κωδικό αιτήματος του].
Παράδειγμα SMS με κωδ. αιτήματος: ΔΥ ΣΤ1 39722
Ακόμα και στην περίπτωση που ένα αίτημα έχει υποβληθεί από την ιστοσελίδα του Δήμου και όχι απο κινητό, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του αποστέλλοντας ένα SMS στο 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΣΤ1<κενό>[τον κωδικό του αιτήματος του].